Panora Lyceum

Het Houtkamp College (mavo, havo en atheneum) en het Panora Lyceum (mavo, havo, atheneum en gymnasium) zijn de twee nieuwe scholen in Doetinchem. De twee nieuwe scholen ontvingen in het schooljaar 2020/2021 hun eerste brugklasleerlingen.

De leerlingen van
het Ludger College, het Rietveld Lyceum en het Ulenhofcollege én de brugklassers die in augustus 2019 zijn gestart, ronden hun schoolloopbaan af op hun huidige school.

Kans om te groeien

Op het Panora Lyceum krijg je alle kans om te groeien. Wij geloven dat iedereen zich wil ontwikkelen, dat je het best leert als je jezelf bent. Daarbij is oog voor je omgeving hebben noodzakelijk.

Samen met anderen kom je verder dan je wellicht ooit voor mogelijk had gehouden. Door met een open blik te kijken, word je zelfbewust, sociaal bewust en wereldwijs. Dit biedt je een sterke basis voor een succesvolle toekomst.

Op onze openbare school sta je nooit alleen. Met elkaar werken we dagelijks vanuit nieuwsgierigheid aan eigentijds en betekenisvol onderwijs.

Het Panora Lyceum is een school voor mavo, havo, atheneum én gymnasium: Nederlandstalig en tweetalig.

“Jezelf ontwikkelen door met een open blik om je heen te kijken.”

Onze waarden

• Sociaal: leren met een open blik op de maatschappij
  • Onderzoekend: leren door te verbinden en te ontdekken
  • Duurzaam: leren met het oog op het nu én de toekomst